Saturday 3 January 2009

ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙΟ ΣΤΟ 2008...

Αγαπητοί,

Το 2008 ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για μένα προσωπικά, που με οδήγησε σε ανοδική προσωπική βελτίωση σε πολλούς τομείς.

Φυσικά η ανάπτυξη συμβαίνει σε αυτούς που πραγματικά ενεργούν, και κατευθύνουν τις ενέργειες του στην επίτευξη των στόχων και επιδιώξεων τους.

Έχω βοηθήσει πάρα πολλούς ανθρώπους σε ατομικό και επαγγελματικό επίπεδο.

Τούς έχω βοηθήσει να βρουν τον δρόμο τους, την πυξίδα τους.

Να δώσουν νέο νόημα στην ζωή τους, να κάνουν κάτι διαφορετικό που να τους ευχαριστεί, να τους γεμίζει και να χαίρονται την ζωή.

Έχω σχεδιάσει νέα προγράμματα για το 2009.

Μερικά για να βοηθήσουν τους υφιστάμενους μαθητές μας ώστε να προοδεύσουν ακόμη περισσότερο και μερικά για αρχάριους, ανθρώπους που θέλουν να βελτιώσουν την προσωπικότητα τους σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

Έχω μελετήσει νέα και παλαιά συγγράμματα που μου έχουν διευρύνει την αντίληψη, με έχουν βοηθήσει να απλοποιήσω ακόμη περισσότερο τον τρόπο σκέψης μου, να αυξήσω την πνευματική μου διαύγεια και να βελτιώσω την συναισθηματική μου ευφυία.

Έχοντας πάντα σαν γνώμονα και πυξίδα την βελτίωση του κάθε άνθρωπου, προσδοκώ να μοιραστώ, μαζί σου γνώση και σοφία ώστε να κάνουμε, μαζί ένα κόσμο καλύτερο, όπου όλους τα παιδιά να ζήσουν καλύτερες μέρες με ασφάλεια, ευτυχία και πλημμυρισμένα από αγάπη.

Με Πολλή Αγάπη

Νίκος Πασχάλη
Λευκωσία, 3 Ιανουαρίου 2009

No comments: