Monday 6 April 2009

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΓΝΟΜΟΣΥΝΗ

Kυρία Βίκυ, Ευχαριστώ πολύ τα σεμινάρια που μου στέλνετε. Παρόλο που το ήθελα πολύ να παρακολουθήσω το photoreading στις 9+10 Απρίλίου δυστυχώς δεν θα τα καταφέρω. Παρόλαυτα θα ήθελα να σας παρακαλέσω αν είναι δυνατό να με ενημερώνετε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για σεμινάρια που διοργανώνετε. Επίσης θα με ενδιέφερε να μάθω καταπόσο προγραμματίζετε καλοκαιρινά ή άλλα εντατικά μαθήματα για ηλεκτρονικούς υπολογιστές (windows, email, word, excel) - για τον 12 χρονο γιο μου.

Τελειώνοντας σας παρακαλώ ευχαριστήστε από μέρους μου τον κ. Πασχάλη γιατί αν και δεν έχω παρακολουθήσει το Photoreading η βοήθεια που μου πρόσφερε μέσα από τις 3 συνεδρίες που είχα μαζί του με βοήθησε να αντιμετωπίσω τις ανασφάλειες μου όσο αφορά τις εξετάσεις και να σας πώ ότι όχι απλώς τα πάω καλά αλλά εξαιρετικά καλά. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

No comments: